Markeťák se zaměřením na strategii
Brno
Full time
Nástup možný ihned
Hledáme stratéga. Někoho, kdo bude pokládat základy značkám a vymýšlet úspěšné kampaně.
Co jako stratég potřebuješ
- Kritické myšlení, představivost, kreativitu a odvahu. A hlavně common sense.
- Taky schopnost uvažovat v kontextu více marketingových P a hledat nové úhly pohledu. Trochu rozumět světu byznysu a nezaleknout se ani B2C, ani B2B.
- Umět se vyjadřovat. Nehledáme v tobě primárně prvotřídního copywritera (i když proč ne), ale jako stratég zkrátka musíš umět efektivně předávat myšlenky. Písemně i nahlas.
- Hlídat si deadline a celkově si řídit práci, která je z velké části individuální. Ne zcela. Na projektech samozřejmě děláš minimálně s designérem a projekťákem. Vzájemně byste si měli být k dispozici a ku prospěchu.
- Smysl pro humor – jo, fakt.
Co budeš mít na starost
- Strategie značky. Vystihneš její identitu a najdeš jí správné místo na trhu.
- Komunikační strategie. Vytvoříš manuál pro komunikaci, navrhneš témata a poradíš klientovi, jaké mají být jeho další kroky.
- Kreativní koncepty. Přijdeš s nosnou myšlenkou, na které lze postavit kampaň nebo celá komunikace značky.
- Weby. Vymyslíš informační architekturu webu a pomůžeš designérovi s UX. Troufneš si i na webcopy?
- Klientské workshopy. Budeš se podílet na jejich vedení a hlídat si, že získáš veškeré podklady pro svoji práci.
Jak si tě představujeme
- Bez zkušeností v marketingu to nepůjde. Úplného nováčka nehledáme. Víme ale, že s chutí se učit může přijít raketový růst dovedností. Dej nám vědět, jaký máš background, a čemu se chceš nejvíc věnovat.
Co za to kromě výplaty
- Garanci nulových přesčasů.
- Skvělou atmosféru na klidné adrese.
- Kolegy, se kterými se vzájemně obohatíte.
- Možnost najít si svůj režim. V rozumných mezích.
- Zajímavé projekty v různých oborech.
- Jasný kariérní systém, kterým se můžeš posouvat dál.
- Podíl na zisku z projektů. Když budeš efektivní.
- Prostor růst, dát průchod vlastní kreativitě, říct svůj názor a něco změnit.
Jak probíhá výběrko
Víme, že výběrka o 10 kolech, u kterých nikdo neví, kdy to utrpení skončí, nikoho nebaví. Proto ti rovnou řekneme, jak to bude probíhat u nás:
- Přečteme si, co o sobě napíšeš. Pošli nám minimálně svůj životopis a portfolio.
- Odpovíme. Třeba bude v odpovědi i pozvánka na video call s Julií, která u nás řeší HR.
- Pokud ve spolupráci uvidíme potenciál, zadáme ti úkol, ať můžeš ukázat, co v tobě je.
- Potkáme se osobně v širší sestavě, ty nám představíš, cos vypracoval/a, a zkusíme se trochu poznat.
Tak co, zní to jako pozice pro tebe? Pošli nám své CV a portfolio na [email protected]. Nic nezkazíš, když k tomu na pár řádcích vysvětlíš, proč bychom se měli sejít právě s tebou.