Představujeme vám zbrusu nový brand a web

Život v Justmighty

Zažité klišé o tom, že kovářova kobyla chodí bosa, už v našem případě neplatí. Představujeme vám nový brand a web Justmighty.

Spolupracujeme s klienty, kteří jsou nám podobní hodnotami i smýšlením. “Komunikace a nalezení vhodného řešení je tak mnohem jednodušší,” popisuje jeden ze zakladatelů a spolumajitel agentury Marco Salatin.

Ve své firemní kultuře usilujeme o nezávislost, což platí i při výběru klientů. Chceme měnit pohled na tradiční svět reklamy a zasloužit se o to, aby klienti agenturu vnímali jako rovnocenného partnera. Neděláme třicet projektů za měsíc, ale třicet projektů za rok, kvalita je pro nás víc než kvantita.

“Původní brand a web byl víc o tom, jací jsme na začátku být chtěli, zatímco rebranding a nový web nás vystihuje takové, jací skutečně jsme. Jak jsme se za téměř pětiletou dobu fungování agentury vyprofilovali,” představuje nový koncept Tomáš Pohl, spolumajitel a jednatel Justmighty. “Tehdy jsme se prezentovali jako distingované studio na úrovni, brali jsme se možná až příliš vážně,” vysvětluje Tomáš.

justmighty-brandbook@2x.png

Redesign značky se promítá do služeb

Lidé se nás často ptají, proč máme v logu mozek, jehož zpracování může působit trochu provokativně. Mozek reprezentuje myšlení a odbornost, srdce, že nás naše práce baví a naplňuje, a rohy, že to děláme po svém. Oproti předchozímu ztvárnění, kdy byl v logu mozek umístěn čelně (nyní je z boční perspektivy), působí víc fresh a díky černým liniím je ještě výraznější. Nový brand je moderní, čistý, mladý a na nic si nehraje.

logo-zmena.png

Stěžejní není pouze značku vytvořit, ale umět k ní dlouhodobě a konzistentně budovat vztah uvnitř firmy a motivovat všechny členy týmu. Není možné chtít, aby si značku oblíbili vaši zákazníci, když k ní nemají pozitivní vztah ani její zaměstnanci. Právě tento přístup k brandu podmiňuje úspěch na trhu.

To si Justmighty uvědomuje a dává svým lidem důvěru, prostor růst, rozvíjet se a zaměřit se na to, v čem je každý z nich nejlepší. Nabízí také nadstandardní zaměstnanecké benefity.

Line

Barbora Robková

píše texty
Line