READYMAT

Symfonie nového domova

  • Rebranding
  • Strategie
  • Webdesign
READYMAT
výzva

Jak spojit dohromady zdánlivě nespojitelné? Stavební firma z Hodonína s dlouholetou tradicí za námi přišla s náročným úkolem – sjednotit komunikaci, která se jim za léta růstu firmy trochu rozstřelila. A jako vždy jsme si s tím v Justmighty poradili.

REA_mockup-brandbook
REA_logo
rebranding a sjednocení

Spousta jedniček pod jednou střechou

Readymat začínal  jako prodejce cihel. Za 15 let se ale rozrostl a kromě prodeje stavebních materiálů se začal zabývat i anhydritovými podlahami, stavěním domů a v neposlední řadě realitami. Každá část byla unikátní, ale zákazníci se přestávali v Readymatu vyznávat.

Proto jsme přišli se zdánlivě jednoduchým řešením
– odteď už bude jen jeden Readymat, ne 4. Jak ale zastoupit všechny části rovnocenně? To byl
teprv oříšek. Začali jsme novou brandovou identitou. Vzali jsme původní logo hexagonu, známé po celém Slovácku, a vylepšili jsme ho. Nově se do něj propisují hodnoty značky.
Jedinečnost symbolizovaná jedničkou, v prostorovém provedení (protože služby Readymatu jsou přece nejvíc o prostoru) a symbol perfektní prozákaznické komunikace, která je oproti konkurenci největší výhodou). A hurá, nové logo je na světě. A s ním
i nová identita.

REA_barevnévarianty
komunikace

Srozumitelnost first

Readymat teď vypadá moderněji, jako firma z 21. století. Poradili jsme ale i s tím, co není vidět
– s komunikací. Odteď už Readymat ví, jak má mluvit k zákazníkům, B2B partnerům nebo třeba investorům do nemovitostí, segmentu, který jsme mu představili jako důležitý a trochu opomíjený.

REA_písmo
kreativní koncept

Sladili jsme noty
a vrhli Readymat
do rytmu
budoucnosti

Readymat se prezentuje vně i dovnitř jako společnost, která staví na sehraném týmu. Jak to ale udělat, aby se vyhnul všem myslitelným klišé a srovnání se sportovními týmy nebo námořníky na jedné lodi?

Navrhli jsme komunikovat jednotu širokého portfolia služeb značky pomocí hudby! Představili jsme si Readymat jako symfonický orchestr.
Soubor, kde má každý svoje jasné místo, bez kterého by výsledný zvuk nebyl perfektní. Readymat, stejně jako orchestr, tvoří umělecká díla z prázdných míst. A zároveň se dokáže perfektně sladit (pun intended) s životním rytmem svých zákazníků.

REA_oktagoty
REA_vizitka_papír
REA_papír
REA_sloha
rea_helma
REA_vizitka
REA_lidskost_hexa
barevnost

S roztříštěností původní identity jsme si poradili taky. Dali jsme designu, který Readymat reprezentuje už léta, smysl pro každou jednotlivou část značky.

Barvy a tvary teď reprezentují jak emoce, tak jednotlivé segmenty služeb – oranžová stavební materiály, šedá anhydritové podlahy, bílá výstavbu a reality. A najednou to do sebe krásně zapadá.

REA_brandbarvy
udržitelný koncept

Udrželi jsme Readymat pohromadě i v onlinu

Byl to jeden z těch složitějších webů, na kterých jsme pracovali. Každá sekce tady má své extrémně důležité místo. A přesto to všechno funguje a drží pohromadě. Zase se nám vkrádá do hlavy představa symfonického orchestru. Jak ta metafora hezky funguje, že?

REA_LP
REA_Web01
REA_Web02
REA_tablet
REA_telefon
dobrá komunikace

Nezůstalo jen
u brand manuálu

Jako součást projektu jsme sestavili i manuál komunikační, ve kterém jsme definovali vizi a misi značky, její základní hodnoty, cílové skupiny, tón komunikace i správné psaní názvu a další základní pravidla pro psaní textů i komunikaci se zákazníky. Základem komunikace totiž je, aby značka působila lifestylově a své zákazníky nenásilnou formou edukovala.