TechSoft
BUDOUCNOST PATŘÍ SIMULACÍM
- kreativa
- marketing
- guerilla
Společnost TechSoft Engineering dodává firmám špičkový software pro virtuální prototypování. Původní vizuální komunikace značky ale už nedržela krok s inovativními digitálními produkty, brandu také chyběla celková marketingová koncepce i rozvinutí a ucelení komunikačních aktivit napříč kanály.
Archetyp:
Techsoft
je vizionář.
V marketingové strategii jsme definovali identitu značky, bez které se nový vizuál neobejde. Vymezení společnosti vůči její konkurenci, charakteristika cílových skupin a určení komunikačních kanálů — to vše vede ke splnění obchodních a marketingových cílů. A čím je TechSoft jedinečný? Podobně jako vizionář i TechSoft proaktivně hledá řešení na nejsložitější problémy při vývoji a pomáhá ostatním v překonávání výzev dnešního světa.
„S“, to je software a simulace.
Jakmile jsme měli jasnou strategii, začali na podobě společnosti vyšívat designéři. Takové podobě, která má nakročeno vstříc digitální budoucnosti. Technologická firma si žádá jednoduchý, ale zároveň výrazný symbol.
Esovitý tvar písmene S naznačuje proudění, jeden z nejsilnějších segmentů společnosti, a zároveň proud inovací, který TechSoft už přes 30 let přináší do střední Evropy. S tvarem dále pracujeme v nejrůznějších designových aplikacích, ať už se jedná třeba o rámečky, nebo texturu.
Unikátnost brandu jsme podpořili barvami. Základní barevná paleta vychází z myšlenky inovace.
Ve světě technologií jsme nahradili všudypřítomnou modrou výraznou zelenou. Ta brand osvěžuje a říká, že pro TechSoft je ekologie a udržitelnost prioritou.
Vizuální identita dobře funguje i na velkých plochách.
U samotného loga to nekončí, právě naopak. Součástí designu jsou také elementy, které najdete na různých firemních předmětech a tiskovinách. Lehký facelift webu je už pak pomyslným posledním dílkem v celkové vizuální skládačce a díky jeho úpravě působí komunikace značky celistvě.
TechSoft na sociálních sítích ukazuje, jak jsou jejich produkty spojené s reálným životem.
Jsou to totiž především lidé a jejich služby, které za složitými softwary stojí. I tak se naplňuje komunikační strategie, kterou jsme pro klienta vytvořili. V neustále se měnícím prostředí sociálních sítí je ale důležité zaujmout na první pohled. Proto jsme pro vizuální prezentaci brandu vytvořili i další výrazné prvky.