Bylinky
Jak to vypadá, když klient i my pěstujeme lásku k bylinkám.
- branding
- webdesign
Pro Bylinky s.r.o. jsme navrhli a vytvořili čerstvou vizuální identitu. Tato česká firma pěstuje veškerou svou produkci květináčových bylinek na jižní Moravě v Suchohrdlech u Miroslavi. Své zelené krásky dodává pro řetězce jako Lidl Česká republika, rohlik.cz, Tesco, Globus, MAKRO Cash & Carry, Albert, Kaufland nebo třeba Penny Market. Taky cítíte, jak krásně voní?
Do nového pojetí značky jsme propsali svěžest, hravost a taky lokální hrdost.
V rámci jejich prvního rebrandingu v sedmileté historii fungování společnosti jsme vytvořili nové logo, vizuální identitu a webové stránky. Květináčové i řezané bylinky hlásají: „Su z Moravy“, a pyšně se tak odkazují ke svým kořenům. Doslova. Není bez zajímavosti, že tento veskrze jihomoravský claim vznikl během inspirativního co-creatingu s klientem. Brand se promítl i do nového bylinkového webu plného receptů a dalších nápadů. Jeho design a vývoj máme na svědomí taky.
Vytvořili jsme praktické papírové „šaty“ s uchem, abyste svou vyvolenou bylinku mohli jednoduše polapit a už nepustit.
V rámci brandu jsme navrhli taky ekologický packaging, protože firma Bylinky své bylinky doteď oblékala do jednorázových plastových přebalů. To jsme se rozhodli změnit. Chtěli jsme, aby si bylinka zachovala čerstvost a dobře se vám přenášela. A hlavně abyste si z ní doma mohli připravit něco dobrého a voňavého.
Tak dobrou chuť a na zdraví!
Pestrá škála barev zrcadlí různorodost chutí a vůní všech 17 bylinek, které společnost pěstuje a dodává. Signifikantní barvy každé z nich jsme se rozhodli zachovat, a to kvůli snadné a rychlé orientaci zákazníků v obchodech a na e-shopech. Nová vizuální identita vychází z brandu mateřské společnosti SPISA Group ze Švédska a taky z lásky k přírodě a dobrému jídlu.
Prvky tahů štětcem, které novou identitu prolínají, podtrhují křehkou podstatu rostlin. Ilustrace bylinek pak odráží ruční práci, kterou ve sklenících v Suchohrdlech zaměstnanci Bylinek s.r.o. den co den odvádí. Tyto elementy se dobře doplňují se zvolenou typografií, jež evokuje psací písmo, a můžeme říct, že je oproti původnímu fontu výraznější, čistší a dospělejší.
„Věřím, že naše spolupráce není na konci, ale naopak na začátku. Důkazem je společně připravená akce v Brně, kde jsme si vyzkoušeli, jak účinný může být guerilla marketing, pokud je připraven s vášní pro věc.“
Tereza Sojková, marketingová ředitelka