Developstory
Strategií k vlastnímu místu na trhu
- Rozšíření webu
- Strategie a kampaň
- Branding a produkce podcastu

Development nemovitostí. Jen málokterý obor se potýká s tolika předsudky. Developstory je značka, která s nimi mimoděk bojuje. Svým fungováním i identitou. Naším úkolem bylo v tom pokračovat – uchopit již existující web, rozšířit jej současným potřebám a strategicky zaštítit klientovy další kroky.

Development neznamená jen obří bytové komplexy, obchodní centra a kancelářské budovy. Může se projevit i jako zhodnocení malého pozemku na středočeské vesnici – zahrady, neobdělávaného kusu pole, staré stodoly nebo chátrajícího domku po prarodičích.
Dostali jsme do rukou hotový web s funkčním designem a milými texty, abychom jej rozšířili o jasnější komunikaci k majitelům takových nemovitostí – lidem, kteří mnohdy neznají veškeré možnosti, jak s majetkem naložit. Často k němu mají vztah a nechtějí, aby skončil jako negativní odkaz jejich rozhodnutí. Proto jsme si dali záležet, aby web odrážel hodnoty značky a její strategické stanovisko:
Nemovitosti zhodnocujeme dle přání majitele a v souladu s okolní zástavbou i krajinou.
Přibylo několik sekcí, které rozvíjí, co je Developstory zač, a ke komu hovoří. Některé jsme designově obohatili o ilustrace, které připomínají základní prvky staveb, a které pracující se základními geometrickými tvary – například čtvrtkruh. Vznikla i stránka blog, protože jedním z hlavním cílů značky je zvýšit povědomí veřejnosti o smysluplném nakládání s vlastními nemovitostmi nebo investicích do menších stavebních projektů.





Hlavně konzistentně
Všemu ale předcházela strategie. Určili jsme směr, ze kterého Developstory neuhne ani v propagaci, ani ve svých business krocích. A završili ji nosnou myšlenkou pro komunikaci. Pracuje s motivem příběhu, který koneckonců najdeme i v samotném jméně značky.
Místo je příběh
V Developstory totiž za prostorem nevidí jen příležitost ke zhodnocení finančních prostředků, ale i genia loci. Za minulostí nedělají tlustou čáru; minulost si připomínají. Podle toho s nemovitostí dál nakládají.





Komunikačními kanály do povědomí cílových skupin
Aby vzdělal cílové skupiny, majitel Radovan Bodeček se rozhodl začít s podcastem. Ten jsme mu pojmenovali, navrhli mu vizuál a postarali se o intro a outro.
Stavba povolena
Pomáháme mu s produkcí, designem i propagací. Spravujeme sociální sítě. Chystáme se na offline kampaň ve Středočeském kraji. Propagace Developstory je v začátcích a my se těšíme, až značka, kterou baví narativ domů a míst, vyroste.


