ENMON
Naše mise
jsou emise
- Strategie
- Webdesign
- Branding
Energetický management na jedno kliknutí? To je Enmon. Aplikace, která propojila know-how energetiků se špičkovým IT. Vsadila na to, že udržitelnost, ekologická řešení i úspora energií jsou cool nejen pro generaci Z, ale taky pro vedení developerských projektů, velkých obchodních řetězců i celá města. V rámci brandingu, webdesignu i strategie přizvala na pomoc Justmighty.
Cestou barevných přechodů a heatmap
Hledali jsme moderní a čisté barvy, které zaujmou na první pohled. Inspirovali jsme se mladým krypto i metaverse světem a nabídli klientovi konzervativnější cestu, která pracuje s barevnými přechody, heatmapami a motivem šipky znázorňující dynamiku a pohyb.
Zelená záře jako proud plynoucí energie
Druhé variantě vizuálu dominovala černá a neonově zelená, která se často objevuje ve spojitosti s elektromobilitou, kyberbezpečností i v bankovních aplikacích. Pracovali jsme se zelenou září a gradienty, ručně psanými čárami, šipkami a pokoušeli se najít symbol, který by vystihoval motiv proudu plynoucí energie.
Tečkovaný brand
Na závěr vyhrály tečky. A proč? Znázorňují jednotlivé měřící body a jejich propojení s centrálou Enmonu, ze které veškeré měření vychází. V praxi se pak jedná o vizuální doplněk, který dokáže propojit reálný svět s rozhraním aplikace. Tečkovaný element se objevuje napříč celým brandem. Zároveň funguje jako grafický doplněk fotografií i pozadí produktových prvků.
Izometrická ilustrace
Od prvních návrhů jsme věděli, že budeme pracovat s izometrickými prvky a přechody barev. Proto jsme vytvořili variantu s ukázkou ilustrace, která znázorňuje centrálu Enmonu, v níž se sbíhají data z jednotlivých měřících bodů. Jednotlivé ilustrace jsme zároveň využili i při tvorbě ikon a prvků na webu.
Sustain your impact
Při tvorbě webdesignu jsme kladli důraz hlavně na praktické využití barev i prvků v online rozhraní. Intuitivní prostředí a jasně definované funkce i výhody aplikace doplněné o reference od klientů ve výsledku tvoří funkční nástroj pro B2B marketing v oblasti energetické udržitelnosti. Pomáhají tak přírodním zdrojům i firemnímu budgetu.