GFF

Pomáhají zhmotnit myšlenky a sny.

  • Branding
  • Webové stránky
  • Tiskoviny
GFF
Výzva

Skupina GFF investuje do značek, které mají potenciál růstu a přináší benefity nejen svým investorům, ale celé společnosti. Podporuje projekty z oboru zemědělství, technologií, inovací nebo developmentu. Jsme rádi, že jsme mohli svým dílem přispět i my.

Brand s pevnými základy

Naším cílem bylo vytvořit všestranný brand. Brand, který obsáhne všechny obory, které svými investicemi GFF podporuje nebo třeba jednou podporovat bude. Chtěli jsme, aby oproti původnímu působil víc fresh, ale zároveň seriózně a důvěryhodně.

Symbol, který je zasazený v izometrickém prostředí jsme složili z písmen z názvu firmy. Celé logo evokuje pevné základy, stabilitu finanční skupiny a příslib dobře investovaných peněz. Zlatou cihlu vám nepřipomíná náhodou. GFF neustále hledá cesty, jak rozšiřovat své portfolio a jak podpořit stávající a nové klienty. A právě to jsme do symbolu promítli „cestami“, které vytváří mezery v písmenech a mezi nimi.

Sebejistota a prémiovost

Barvy působí sebejistě a nesou v sobě nádech luxusu.

Bronzovo-měděnou a černou používáme v přechodu spolu s tmavě a světle šedou nebo bílou. Typografie je svá, moderní a dobře čitelná. Zvolili jsme stylové patkové písmo zakončené ozdobnými puntíky, které symbolizují peníze. Hlavní font používáme na headliny a citace, základní písmo je jednodušší, bezpatkové.

Sociální sítě, fáro i karibský rum

Na všech reklamních nosičích i sociálních sítích pracujeme s údernými headliny a Call-to-Action.

V rámci aplikací jsme navrhli různé tiskoviny, reklamní nosiče jako jsou firemní auta, roll-upy, visačky, image razítko, nástěnné logo a taky dárkové předměty. Na výrobu tiskovin používáme kvalitní papíry vyšší gramáže a doporučujeme používat parciální lak, který tiskoviny pozvedne a ozvláštní.

Od UX přes design po development

Po dokončení brandingu jsme se pustili do návrh prezentačního webu.

Začali jsme od UX a UI, vytvořili jsme novou strukturu webu a webdesign. Jakmile jsme si wireframes i vizuální podobu schválili s klientem, pokračovali jsme vývojem a nový web mohl spatřit světlo světa. Jeho hlavním cílem je vysvětlit, čím se společnosti GFF zabývá, vzbudit důvěru a ukázat, že za investiční skupinou stojí konkrétní lidé. A to se taky povedlo.