Anahita
Pro zdravou
a šťastnou rodinu
- branding
- kreativa
- copywriting
- webdesign & Development
- UX & UI
Všechno začalo nápadem porodní asistentky Evy Barešové. Společně s manželem založili v roce 2003 první centrum mateřství Anahita, kde dodnes pečují o všestranný rozvoj dětí a jejich harmonický vztah s rodiči. My jsme úsilí celého jejich týmu podpořili tvorbou nového vizuálního stylu a webových stránek.
Vztah je nejdůležitější.
Podobně jako se pouto mezi matkou a dítětem vytváří v prvních měsících po početí, vztah mezi firmou a zákazníkem vzniká už ve chvíli, kdy pohledem zavadí o dárkový poukaz nebo skroluje webové stránky. Toho jsme si vědomi. Takže jsme se s klientem na začátku spolupráce potkali na intenzivním workshopu a všechno spolu probrali.
Na nás bylo celý tento příběh odvyprávět. Ve vizuálním stylu i na novém webu.
Příprava na porod, těhotenské masáže, plavání pro děti, mini capoeira, Montessori dílničky i terapie pro maminky. Těmito všemi a dalšími aktivitami se Anahita stává součástí rodinných příběhů. Na nás bylo celý tento příběh odvyprávět. Ve vizuálním stylu i na novém webu.
Anahita, podle níž se centrum jmenuje, je perskou bohyní plodnosti.
Žena, mateřství a voda je v Anahitě středobodem všeho.
Proto jsme elementy mateřského břicha a vlny v logu zachovali, ale posunuli je abstraktnějším směrem. Každý si v jeho nové podobě najde svoje – někdo pupík, jiný třeba poprsí. Co v něm vidíte vy?
Žádná roztomilá zvířátka nebo postavičky.
Vizuální identitu jsme se rozhodli odlehčit, ale zároveň se vyhnout typicky dětským prvkům. Zároveň klade důraz na to, aby byla praktická a vypadala stylově. Kromě loga jsme zpracovali i kompletní brandmanuál a aplikace jako jsou vizitky, letáky do provozoven, označení na dveře nebo plátěnou eko tašku.
Navrhli jsme taky koncept sociálních sítí, který bude založený hlavně na fotografiích a úderných textech, které budou lidi inspirovat ke sdílení a recyklaci.
Definovali jsme novou strukturu, aby se každý návštěvník na webu rychle zorientoval a celý jeho průchod byl co nejvíc intuitivní.
Současně s wireframy jsme vytvářeli texty, v dalším kroku pak webdesign. Do textů jsme propsali pohodu, která v centru panuje, a péči, s níž se lektoři rodinám věnují. Grafika webu je postavená na výrazné typografii a image fotkách. V poslední fázi jsme web nakódovali a vyvinuli tak, aby vše fungovalo, jak má.