MedRoyal
Brand a web,
co má křivky
- Branding
- Webové stránky
- Copywriting
Každý kreativec chce pracovat na klientovi, který je sexy. Přesně to je případ MedRoyal. Společnosti, která propojuje pacienty ze západní Evropy s klinikami estetické chirurgie u nás, jsme vytvořili nový brand a web. Svým zákazníkům pomáhá cítit se ve svém těle dobře. My jsme přispěli k tomu, aby se cítili příjemně hned od prvního kontaktu se značkou.
Feminní značka
i pro muže
Měli jsme přijít s rebrandem, který bude reflektovat, že 80 % klientů firmy představují ženy a zároveň mít stále na paměti zbylých 20 % mužů. Více než třetina žen řeší své poprsí (ať už zvětšení, zmenšení nebo jejich úpravu), zatímco muži se svěřují do rukou plastických chirurgů nejčastěji s přáním liposukce, operace víček, modelace nosu, transplantace vlasů nebo zvětšení penisu. Rozhodli jsme se proto pro cestu, která ženy ujistí, že jsou na správné adrese, a mužům bude imponovat.
Vizuální styl, který jsme navrhli, je funkční nejen napříč pohlavími, ale i zeměmi. Drtivá většina klientely totiž pochází ze tří různých zemí – Němci, Rakušané a Švýcaři sice mluví stejným jazykem, vykazují však historické a kulturní odlišnosti. Vsadili jsme proto na čisté moderní a univerzální pojetí. Zachovali jsme prvek korunky, který vychází z původního brandingu a zároveň názvu společnosti. Zjemnili jsme jej a posunuli do abstrakce.
Freud, barvy a oblé tvary
Pracovali jsme s psychologií barev. Tělová je barva přirozenosti a krásy, temně fialová představuje rafinovanost a inspiraci, béžová působí stabilně a důvěryhodně. Pro doplňkové barvy jsme zvolili klasiku v podobě černé a bílé. Tušíme, co by na to řekl zakladatel psychoanalýzy, každopádně v typografii jsme se inspirovali ženskými křivkami. Máme za to, že v případě MedRoyal je to víc než namístě.
Intimní krása. V offlinu i onlinu
Nový vizuální styl se promítá napříč různými aplikacemi. Svět estetické medicíny je komplexní a většina pacientů dlouho zvažuje, komu se svěří do rukou. A jestli vůbec. Jedná se o velmi osobní záležitost, neboť co je intimnější než zásah do vlastního těla. Pacient si musí být jistý, že si vybral to nejlepší, a to od prvního touchpointu se značkou. Proto jsme pro MedRoyal navrhli stylové dárkové předměty a aplikace do interiéru, reprezentativní tiskoviny i to, jak pracovat s grafikou na sociálních sítích nebo v newsletterech.
Estetický web pro estetickou medicínu
V rámci projektu jsme vytvořili rozsáhlý web. Na něm popisujeme všechny estetické zákroky, které MedRoyal zprostředkovává. Návštěvník se dozví, co vše jej čeká, s kým bude komunikovat nebo to, že jej operace vyjde finančně stejně jako na klinice plastické chirurgie. Což není u zprostředkujících agentur obvyklé.
Začali jsme klasicky od UX, UI a rozložení webu, které spolutvořil marketingový a designový tým. Začali jsme psát webcopy na hlavní stránky a podstránky operací a následoval webdesign a development. V rámci designu jsme zpracovávali i ilustrace postupů vybraných zákroků. Web má celkem tři jazykové mutace – českou, anglickou a německou, která je vzhledem ke klientele nejdůležitější.
Relevantní informace = schopnost se správně rozhodnout
Konzultanti z MedRoyal se zákazníky probírají jejich představy, zdravotní stav a snaží se najít toho nejvhodnějšího specialistu právě pro ně. Ke správnému rozhodnutí klient potřebuje dostatek relevantních informací. Proto jsme nemalou pozornost věnovali copywritingu. Chirurgické zákroky jsme byli schopni popsat odborně a zároveň srozumitelně díky úvodnímu workshopu a veškerým podkladům, které pro nás kleint připravil. Bez toho by to prostě nešlo.