netbox
Rebranding, který vás vystřelí do vesmíru.
- webdesign
- UI/UX
- product development
Od několika prvních konceptů až po kompletně nový vizuální styl. Na brandingu brněnského netboxu, poskytovatele internetu a provozovatele online televize Kuki, jsme intenzivně pracovali dva roky a výsledek je tady. Součástí rebrandingu je nové logo, kreativa a komunikace včetně správy sociálních sítí. Jsme rádi, že toho můžeme být součástí – míříme do vesmíru společně s netboxem.
Tento brand je start pro další cesty do nekonečna. Ve všech směrech.
Značka Netbox vznikla v roce 1998 a ve 20. roce své existence prochází výrazným rebrandingem. Netboxí vesmír přináší nekonečný prostor oproštěný od každodenní reality. Nebojí se jít za hranice všednosti a z neznámých světů pro zákazníky přinášet to nejlepší.
„Stejně jako je vesmír nekonečný i my přinášíme lidem neomezené možnosti informací, vzdělávání a zábavy, ať už prostřednictvím kvalitního internetového připojení nebo internetové televize Kuki. Portfolio našich služeb se neustále rozšiřuje a koncept vesmíru se stává sjednocujícím prvkem. Lidé s námi mohou objevovat nové dimenze zábavy. Jsme hraví, máme rádi humor a nadsázku, proto u nás tento koncept jasně zvítězil,“ přibližuje Lukáš Pazourek, marketingový ředitel netboxu.
Představte si místo, které je jistotou v neznámu.
Místo, kde je všechno možné. Místo, kde můžete trávit volný čas, bavit se a relaxovat. Místo, které můžete nazývat novým domovem.
Jako dvě základní barvy jsme zvolili modrofialovou a sytě oranžovou.
První evokuje vesmír, druhá znázorňuje teplo a světlo. Tyto dvě barvy doplňuje dalších šest, které nesmírně vesmírný dojem dokonale dokreslují. Barevnost se vztahuje na ilustrace, fotky i typografii.
Ve vesmíru bychom cokoliv hranatého hledali jen těžko.
Zvolená typografie je jednoduchá, hravá a vyznačuje se zaoblenými tvary. S fontem Franz Sans nějakou dobu pracujeme a předchozímu typu písma Museo jsme dali delší dovolenou. Pro brand jsme zvolili tři základní řezy.
Ilustrace dělají značku originální a promítají se do celé offline i online komunikace.
Ilustrace zachycují zábavné situace, v nichž se zákazníci na planetě netbox mohou ocitnout. Klasická situace z každodenního života dostává vesmírný nádech.
Redesignem loga to všechno začalo.
Dříve v něm figuroval šnek znázorňující trojici služeb. Následoval balónek, který symbolizoval zábavu. S rozšiřováním služeb a zájmu o ně netbox nyní hraje na větším hřišti, vytváří nový svět, vlastní universum. Odtud nová ikona planetky. Vystoupili jsme z davové šedi a jako novou barvu loga jsme zvolili sebevědomou fialovou. Vesmírnou fialovou.
Nová komunikace má mluvit nejen navenek, ale i dovnitř firmy, proto jsme týmu netbox poradili:
“Vytvořte si vlastní ekosystém, v němž se vám bude dobře pracovat. Oceňujte se. Za kvalitně odvedenou práci se navzájem pochvalte, ale zároveň se neberte příliš vážně, a když je to na místě, udělejte si ze sebe srandu.” Pro interní potřeby jsme vytvořili jednoduchý systém vyznamenávání. Mohou být seriózní i neformální, fantazii se meze nekladou.
Branding je jen začátek.
Myslíme na budoucnost, a tak jsme rozpracovali základní aplikace pro offline i online prostředí planety netbox už teď. Pojďme si prohlédnout, jak se bude netbox prezentovat dovnitř i navenek.
Součástí nové komunikace je i správa sociálních sítí.
Náš online tým nelenil a vytvořil nový koncept a obsahovou strategii pro Facebook a Instagram. Komunikace má být neformální, zábavná a v neposlední řadě vesmírná. Fanoušky chceme co nejvíce vtáhnout do diskuse. V rámci sociálních sítí chystáme i další technologické vychytávky. Nechte se překvapit a sledujte facebookový i instagramový profil netbox. Aby vám nic neuniklo!