Niveko

Nalezněte harmonii uprostřed vaší zahrady

  • branding
  • copywriting
  • webdesign, webdevelopment
  • UI/UX
Niveko
Výzva

Niveko lidem plní sny. Přinejmenším ty, které se týkají jejich zahrady a trávení volného času s nejbližšími. Niveko je předním evropským výrobcem bazénů, které jsme představili na novém webu.

KONCEPT WEBU

V návštěvnících chceme vyvolat chuť skočit do bazénu

Dostali jsme jasnou výzvu – vytvořit webové stránky, které budou obsahovat zajímavé prvky, posunou vizuální styl a především vnímání celé značky. A my ji přijali. Web jsme postavili na třech základních pilířích: intuitivním designu, silných lifestylových fotografiích a skutečných lidských příbězích. V návštěvnících chceme vyvolat chuť skočit do nového bazénu rovnou po hlavě. Jak se nám to podařilo? Posuďte sami. Stačilo k tomu 7 jednoduchých kroků.

KROK 1: WORKSHOP

Na začátku jsme se dobře poznali

S klientem jsme se blíž poznali na webovém workshopu. Dozvěděli jsme se veškeré informace o počátcích jejich podnikání, současném fungování a jejich požadavcích na web. Shodli jsme se, že na webu promítneme nové designové prvky a postavíme jej na image fotografiích. Nedílnou součástí stránek je totiž jednoduchý konfigurátor bazénů a ukázky hotových realizací pro spokojené rodiny z celé Evropy.

KROK 2: Wireframy

Struktura, kterou propojuje jedna radost

A jak to bylo dál? Pustili jsme se do tvorby wireframů, pod kterými si můžete představit drátěný model klíčových landing pages. S klientem jsme si detailně definovali rozvržení celého webu, strukturu jednotlivých stránek i rozsahy textů. Kvalitně zpracované wireframes nám v budoucnu ušetřily spoustu času. Protože právě v tuto chvíli jsme ladili User Experience a User Interface – jednoduše řečeno přehlednost a srozumitelnost celého webu.

 

KROK 3: vizuál

Hravé designové prvky a silné fotografie

Do vizuálu značky jsme propsali jemný odstín pudrově růžové, která je zde harmonickým doplňkem a vkusnou protiváhou k dominantní modré. Zároveň jsme navrhli prvek nepravidelné bubliny, která se stala novým signifikantním znakem celého webu a později i nových katalogů. Web jsme oživili o zajímavé interakce pracující právě s elementem kapky vody. Věděli jsme, že s obsahem se nám bude pracovat dobře, protože nám klient dodal krásné fotografie bazénů.

Krok 4: Copywriting

Stručné texty, které řeknou mnoho

Cílem textů není návštěvníky webu zahltit množstvím technických informací. Naopak. Velmi úsporným způsobem v lidech vyvolávají správné emoce – touhu po zaslouženém odpočinku a nezapomenutelných chvílích plných radosti strávených s rodinou a přáteli. Nic víc, nic míň. No dobře, ještě také vystihnout smysl a fungování celé společnosti, protože dnes lidé chtějí vědět, od koho skutečně nakupují.

Krok 5: REFERENCE

U Polreichů a Neumannů doma

Nedílnou součástí webu představují příběhy spokojených zákazníků z Česka, Rakouska, Švýcarska, Německa, Lucemburska, Belgie, Velké Británie, Norska a Švédska. Více než 60 rodin se s námi podělilo o to, co jim jejich bazén Niveko do života přinesl. Někteří to definovali jako „wellness pro duši“, jiní jako oázu klidu, díky níž se zároveň udržují stále ve formě.

Navrhněte si bazén svých snů

„Zavřete oči a představte si svůj vysněný bazén,“ tak návštěvníky webu lákáme, aby pomocí Niveko konfigurátoru svou představu zhmotnili. V několika jednoduchých krocích si zvolí typ, barvu, tvar bazénu a vstup do něj. Na základě zvolených parametrů jim konfigurátor prozradí, co o nich jejich volba vypovídá. Je vám bližší stříbrná, světle modrá nebo odstín Caribic? Jste minimalista, megaloman nebo spíš něco mezi? Otestujte své představy i sami sebe také vy. V posledním kroku stačí vyplnit kontaktní údaje a s konkrétní nabídkou vás osloví Niveko partner pro vaši zemi.

Poslední krok: Precizní webdesign a development

Hotový design i s texty jsme předali našim developerům, kteří web přivedli k životu, aby fungoval a mohl směle do světa. Ti designové prvky rozhýbali a vytvořili zábavné mikrointerakce. Web jsme spouštěli ve 4 jazykových mutacích – kromě češtiny je web také v angličtině, němčině a francouzštině. Všechny mutace běží pod jednou databází a jejich správa je tak mnohem jednodušší. Výsledkem je nový web, který spojuje moderní design, emoce a krásné realizace.