Vinařství Thaya
Gastronomický lovebrand z Podyjí
- Webové stránky
- Copywriting
- Fotografování
- Sociální sítě
Kdo by si nechtěl dát k práci sklenku vína? My jsme dokonce ochutnali jedno z nejlepších. Vinařství Thaya je pravidelně ověnčováno medailemi a cenami a má vybudovanou solidní základnu fanoušků poctivého moravského vína. Teď se ale rodina Trávníčků i s hrozny přestěhovala do nového, většího areálu, dokonce otevřela hotel a exkluzivní restauraci. A my byli od začátku u toho. Pro vinařství Thaya jsme vytvořili komplexní a kreativní web, fotografie a převzali jsme správu sociálních sítí.
Jak komunikovat luxus se
skromností?
Rozlišujeme vinařství, kde se nalévá víno koštýřem v kroji, nebo taková, která míří k městským hipsterům. Thaya ale cílí na trochu jiné zákazníky. Ty, kteří očekávají a umějí poznat nejvyšší kvalitu. Vybrali jsme kombinaci zlaté a k ní do kontrastu černé barvy. Kombinace, která odjakživa vzbuzuje pocit něčeho výjimečného. Dominantní barvou je pak bílá, která komplexní dojem očišťuje. Detaily doplňují odstíny šedé a béžové. Obvykle nemáme rádi patková písma, ale k dotvoření luxusního vzhledu sedla jak ulitá. Zvláště ostré S a hodně neobvyklé Y jsme si fakt oblíbili.
Fotky s příběhem
Byl to jeden z největších webů, který jsme kdy v Justmighty tvořili – 8 unikátních stran s motion prvky. Už od začátku, kdy jsme se přijeli podívat do Havraníků, jsme věděli, že bude web stát hlavně na fotkách. Dojem místních vinic, ale hlavně
architektonický klenot vinařství s hotelem a restaurací jsme prostě museli co nejvíc ukázat. Slova by nestačila. Jen samotné focení zabralo 3 dny příprav, 4 perné produkční dny, práci 10 lidí a kouzla fotografa Marka Dvořáka. Dechberoucí fotky jsme pak doplnili příběhem. Věděli jsme totiž, že hosté se vydávají nejen za skvělým vínem a nádhernou lokalitou, ale taky za autentickým zážitkem.
„Socky“ musí být tam, kde se něco děje. V kuchyni, u stolu, na vinici
To bychom tedy měli hotel, restauraci, vinařství, skvělý web a krásné fotky. A teď – jak tam dostat lidi? Thaya je místo, kam chcete přijet s přáteli a pochlubit se úžasným zážitkem. Proto jsme převzali správu sociálních sítí, kde komunikujeme především vibe tohohle nezapomenutelného místa. Klienta jsme přesvědčili, aby všechny tři hlavní služby vinařství měl pod jednou značkou a jedním účtem, protože za nás k sobě patří a navzájem se doplňují.
Už zase jsme v designu měli divočáka
Věděli jste, že apri znamená latinsky divočáci? My taky ne. Když jsme se dozvěděli, že právě toto slovo si vybralo vinařství Thaya jako název své nové restaurace, spojení divoké znojemské přírody a zážitkové gastronomie nám dalo smysl. Využili jsme ilustrací živočichů z Národního parku Podyjí, které si Thaya nechala vyrobit už dřív pro svou vlajkovou řadu vín, a implementovali jsme je do našeho designu – na web, jídelní a vinný lístek i do tiskové brožury.
Děkujeme Justmighty za spolupráci, která zahrnovala nejen vytvoření nových, velice přehledných a krásných webových stránek pro naše vinařství, ale i tvorbu grafiky pro brožury, jídelní lístky a další. S výsledným vzhledem jsme velmi spokojeni.
Ing. Vít Trávníček