Využijte konzultací zdarma v Praze 9.10 a 10.10. Více informací naleznete zde. Těšíme se na Vás.

Astrolimetka

VYTVOŘILI JSME 
ŠŤAVNATÝ WEB

  • Úpravy landing page
  • Event Praha & Brno
  • Design tiskovin
  • Sociální sítě
  • Výkonnostní kampaň
  • PR
Astrolimetka
VÝZVA

100% organická. Orientovaná na výkon. S jasně nastaveným kurzem – na výsledky. To je Astrolimetka. SEO agentura, pro kterou jsme namíchali šťavnatý web a vytvořili vesmírně dobrý design.

Osvěžující workshop na začátek

Každou spolupráci startujeme workshopem, kde si s klientem ujasníme cíle a představy. Potkali jsme se u nás v kanceláři a společně diskutovali, jakým směrem se vydáme.

Astrolimetka v tom měla jasno. Líbily se jí naše předchozí projekty a přišla s konkrétním zadáním. Vytvořit pro nově vznikající brand čerstvý web a pomocí designu a textů z něj vymačkat maximum.

A to stejné jsme udělali i na workshopu. Podařilo se nám získat spoustu kvalitních informací, díky kterým jsme mohli klienta lépe navnímat. Zjistili jsme, co konkrétně jej z naší práce zaujalo.

Pak už jsme se pustili do práce a vytvořili koncept, který plní jeho vesmírnou misi.

MOODBOARD

Ukrojili jsme si
pořádný plátek
inspirace

Zanalyzovali jsme trh a podívali se, z čeho můžeme čerpat. Připravili jsme moodboard, ve kterém ukazujeme různé možnosti, jak lze s brandem pracovat. Od barev, fontů písma, typografie a tvarosloví přes ikonky, symboly, ilustrace nebo loga až po celý vizuál. 


VIZUÁLNÍ IDENTITA

Astrolimetka
startuje za

3…

2…

1…

Vytvořili jsme kompletní vizuální identitu. Začali jsme logem, tvořeným ikonou a logotypem. Společně vizuálně znázorňuje slova názvu značky, tedy “astra” (latinsky hvězda) a “limetka”.

Definovali jsme paletu barev, která je dostatečně kontrastní, ale ne příliš křiklavá. Tím získává možnost použití napříč identitou, výstupy i médii.

Písma jsme volili velmi současná, nápadná a s atypickou konstrukcí. Pro delší a obsáhlejší sdělení je volen font, se kterým nejčastěji pracují
programátoři. Použití tohoto písma evokuje
data, technologie a přesnost. Tím jsme podtrhli futuristický směr značky.

MOTIVY A EFEKTY

Paralelní vesmír
nebo paralaxní
efekt?

Jedním z přání klienta bylo použití Parallax efektu. Jedná se o trik, kdy se při scrollování vrstvy obsahu pohybují různou rychlostí, a tím vytvářejí hloubku. Takový způsob udrží pozornost návštěvníka na webu a dodá mu svěží interaktivitu.



Pro podtrhnutí vesmírného stylu jsme využili mlhoviny, které identitu doplňují o hravý prvek. Jde
o minimalistické zobrazení hvězdného pole 
a používá se v kombinaci s přechodem, aby se
zdůraznilo téma vesmíru.

WEB DESIGN A COPY

Do poslední kapky

Celou vizuální identitu jsme aplikovali na web a doplnili o pořádnou dávku šťavnatých textů. Společně tvoří ucelený brand a ukazuje svoji profesionalitu zábavnou podobou, která návštěvníka zaujme. Astrolimetka je připravena na čerstvou dávku nových klientů.

Mohlo by vás zajímat