Integray

tak integrují profesionálové

  • Vizuální identita
  • Marketingová strategie
  • Komunikační manuál
  • Web
Integray
výzva

Dělat byznys dnes znamená obsluhovat desítky až stovky systémů. Zajistit, aby spolu vše komunikovalo, jak má, stojí šílené množství času a v procesech vznikají chyby. V Intelligent Studios vyvinuli integrační platformu, která chybám předejde a nahradí zbytečnou rutinu. Na nás bylo postavit platformě značku.  


justmighty_integray_posters 

začátek spolupráce

Na počátku byl workshop

Na startu spolupráce věnujeme velké úsilí tomu, abychom do hloubky poznali klienta. I díky tomu
se nám daří tvořit kvalitní výstupy. Tentokrát jsme si udělali výlet do Prahy a za pomoci design thinkingu nahlédli do světa CIOs, solution architektů a IT developerů.

Jsou produkty, které je jednoduché pochopit. 
A pak tu jsou ty sofistikovanější. Jako například integrační platformy. Porozumět technické stránce propojování firemních systémů či aplikací 
a převést ji do běžné řeči nám dalo tentokrát docela zabrat.

Po náročnějším startu jsme se ale přece jen mohli vrhnout na diskuzi o klientových plánech, potřebách cílových skupin, strategii vstupu na trh a vstřebat všechny pokyny i pocity týkající 
se identity značky a webu.

justmighty_integray_workshop
justmighty_integray_workshop_listecky
naming

Značka na startovní čáře

To, čemu dnes říkáme integray, jsme na workshopu prozatímně nazývali dx, tedy zkratkou pro data exchange. Předponu xeelo platforma zdědila od příbuzného produktu – CRM nástroje.

Klient nakreslil jasnou linii mezi jejich IT expertízou a naším marketingovou zaměřením a nechal nás značku postavit od píky. Včetně jména. Justmighty tým pro tento projekt sestával ze 4 lidí. Každý si na pár hodin sedl a odšpuntoval svoji kreativitu. Nápady porovnával s databází volných domén a své favority potom představil kolegům. Přiřazením preferenčních hlasů jsme vyšší desítky jmen zredukovali na 5. Z nich si klient vybral tegrato, ale s dodatkem, že by rozhodnutí nerad uspěchal. Protože chápeme, jak velké rozhodnutí to je, znovu jsme zasedli ke svým zápisníkům, abychom si dali druhé kolo. A našli jsme celkového vítěze.

justmighty_integray_puvodninazev
strategie

Postavili jsme marketingové pilíře

Když tvoříme novou značku, nesoustředíme se jen na to, co bude vidět. Je třeba si vyjasnit, co reprezentuje. Jaké má postoje? Kam míří? Jak bude komunikovat? Co trápí cílové skupiny a jak jim můžeme pomoct?

Strategie zjednodušuje následnou práci se značkou. Pomáhá s obchodní argumentací, se stanovením priorit a vydestiluje klíčová sdělení do té nejstručnější podoby. Kdykoliv se k ní můžete vrátit a inspirovat se třeba při tvorbě claimu. Až si budete prohlížet web integray, vzpomeňte si na esenci:

Integrujte cokoliv jako profesionál.

justmighty_integray_canvas
vizuální identita

Jabka s hruškama

Pointa, že lze pomocí platformy propojit cokoliv, se našemu designérovi hned promítla do představ o vizuální identitě.

Po malé odbočce, kdy okusil práci s paprskem obsaženým v názvu, se vrátil ke kombinaci na první pohled nekompatibilních tvarů. 

Logo je na světě. A s ním i elementy, které používáme napříč…

justmighty_intergray_variantyloga
justmighty_intergray_viteznelogo
justmighty_integray_prvky
justmighty_integray_prvky_logo
justmighty_integray_barvy
výsledek

…aplikacemi

Jak s vizuální identitou nakládat v praxi jsme popsali v brand manuálu a ukázali na aplikacích od oblečení po vizitky. Online použití jsme definovali prostřednictvím social media kitu. Díky němu nemusí pokaždé vymýšlet, jak bude vypadat propagace case study, nového blogového článku, webináře nebo volné pozice v týmu.

justmighty_integray_vizitky
justmighty_integray_mikina
integray_sešit
integray_linkedin
integray_cherch_tričko
justmighty_integray_káva
justmighty_integray_elementy
justmighty_integray_sloha
justmighty_integray_hlavickovypapir
justmighty_integray_bannery
landing page

Česky 
i anglicky

Design webu jsme vyplnili hned dvěma jazykovými podobami. Protože platforma funguje jako 
software-as-a-service, v Intelligent Studios si mohou dovolit pokukovat hned ze startu po zahraničním trhu.

Do výkladní skříně značky jsme naskládali identitu 
a klíčové informace s cílem zaujmout návštěvníka natolik, 
aby si stáhl zkušební verzi zdarma. Protože klient má vysokou důvěru v řešení, předpokládáme, že uživatel zkušební verze 
se rovná spokojenému uživateli. Nejspíš půjde o IT developera, který svoji zkušenost předá výš v hierarchii společnosti, 
pro kterou pracuje. Té platforma nakonec ušetří peníze a čas. 
A všem zúčastněným spoustu nervů, protože důležité procesy poběží bez potíží. Integrovat jako profesionál 
se vyplatí.

justmighty_integray_wireframe
justmighty_integray_landingpage
justmighty_integray_web