kliklap

když to klapne
na první dobrou

  • Branding & print
  • Marketingová & komunikační strategie
  • PPC kampaň
  • E-shop
  • Správa sociálních sítí
kliklap
Výzva

Taky si občas u bábovky a hrnku čaje vzpomenete na dětství
u babičky a dědy? Radost na chalupě, cvakavý zvuk keramického vypínače, po kterém následovalo útulné mihotající světlo opravdové žárovky? Kliklap přišel se skvělým nápadem. Jeho vypínače a zásuvky jakoby se vynořily z našich vzpomínek. A přitom jsou narozdíl od konkurence
z moderního materiálu a násobně levnější. Dostat na trh nový produkt, o kterém zákazníci netuší, že existuje, a ještě je přesvědčit, aby si ho koupili, je ale vždycky výzva.
 A my se jí zhostili s nadšením i sladkou nostalgií.

logo

Šroubek jako klíč k podobě loga

Je to detail, ale právě ten dělá z našeho designu neotřelý prvek kloubící modernu a retro. Dvě tečky

v typografii loga oddělují písmeno “k” a zdvojují ho tak. Při pohledu na logo kliklap hned uslyšíte zvuk vypínače, ze kterého název brandu vychází.
Klik a klap. Když se podíváte pozorněji, všimnete si, že tečky jsou ve skutečnosti symboly šroubků, které ze dvou stran obklopují tlačítko vypínače.
S motivem šroubků jsme pracovali dál a doplnili jím například design hlavičky webu, nadpisu článku nebo příspěvku na sociálních sítích.

Kliklap vizitky
leták kliklap leporelo
letáček bílý
roll up
barevné variace
řešení

Do chalupy
i moderního bytu

Udělali jsme si malý průzkum. Milovníci vintage vypínačů zdaleka nejsou jen chalupáři
a nostalgici. Šikovný architekt či bytový designér je dokáže zkombinovat se skandinávskou kuchyní na míru i křeslem z Ikey. Zaměřili jsme se proto na docela širokou zákaznickou skupinu a nabídli jí ukázky toho, jak vypínače vypadají v různých prostředích i na různých materiálech. Vyšlo to.
Po zveřejnění na webu i sociálních sítích se objednávky začaly hrnout skoro okamžitě.

výsledek

Lesklý lovebrand

Sotva jsme nahodili fotky na Instagram a rozjeli nový web, kliklap začal počítat první zákazníky. Ještě jsme nezažili, že by se někdo zamiloval do nového brandu takhle rychle. Není ale divu. Díky luxusním renderům, které připomínají víc produktové fotky než výsledek práce designérů, odrážejí vypínače a zásuvky lesk tak věrně, že si je prostě nemůžete nekoupit. Klik. A klap.