AUKLAN
Přichází doba ocelová
- Workshop
- Strategie
- Brand
- Web
Pomoci značce Auklan s přípravou pro vstup na český trh, na kterém se chce prosadit s nabídkou ocelových konstrukcí coby alternativním způsobem výstavby bytových, komerčních a průmyslových nemovitostí.
Během 10 týdnů jsme připravili strategii, novou identitu, základní tiskové materiály a landing page, tak abychom umožnili klientovi se představit pod novou značkou na důležité říjnové architektonické konferenci.
Během dalších 6 týdnů jsme pak dokončili plnou verzi webu a tisková data pro potisk kamionů, triček a vlajek.
Rychlost, levnost, udržitelnost
Workshop proběhl na domácí půdě klienta, kde jsme se potkali v klasické sestavě. Za Justmighty to byli stratég, designér a projektový manažer, za klienta pak majitel koncernu, CEO, marketingová specialistka a
vedoucí architekt. Pro zjištění některých technických detailů jsme do diskuze přizvali také projektanta. Během workshopu se nám podařilo vydefinovat 7 cílových skupin, 3 klíčové benefity (rychlost, levnost, udržitelnost) a stanovit klíčové cíle v obchodě a marketingu. Na základě těchto dat jsme poté sestavili marketingovou a komunikační strategii včetně kreativních konceptů, komunikačního manuálu, obsahového plánu a akčního plánu s 23 úkoly pro období 2023/2024.
Na ostří hrany
Do designu jsme se následně snažili propsat především vydefinované hodnoty přesnosti, spolehlivosti, udržitelnosti a lidskosti.
Přesnost jsme do brandu vetkli prostřednictvím ostrých a pravidelných elementů odkazujících na profil ocelových konstrukcí.
Spolehlivost jsme do brandu propsali skrze tmavě modrou a udržitelnost pomocí zelené barvy, která zároveň plynule navázala na dominantní barvu z původní verze brandu.
Abychom vyvážili chladné barevné odstíny, přidali jsme značce hřejivost použitím fotek s lidmi. Jako vhodný font jsme poté zvolili bezpatkovou Aspektu.
Minimalismus i video z Karibiku
Při tvorbě webu jsme se drželi obsahové lehkosti a designové jednoduchosti. Přesně jako tomu je u staveb z oceli.
Pro oživení průchodu jsme využili mikro animace, průletové video nad rezidencemi v Karibiku nebo posuvníky na fotkách, které odhalují kontrast mezi ocelovým skeletem a finálním domem. V rámci zachování jednoduché prezentace jsme definovali a otextovali 2 služby včetně jejich kroků a samostatnou stránku pro všech 7 cílových skupin, která reaguje na jejich potřeby a představuje relevantní benefity.
Spolupráce s Justmighty byla pro nás klíčovým faktorem při tvorbě našich webových stránek. Jejich tým prokázal kreativní přístup, čímž vytvořil stránky, které reflektují naši značku a hodnoty. Jedním z hlavních pozitiv byl individuální přístup, kdy agentura pečlivě poslouchala naše potřeby a přizpůsobila služby na míru. Výsledkem bylo silné partnerství, které přineslo atraktivní a funkční webové stránky posilující naši online přítomnost a vnímání naší značky. Během celého procesu spolupráce byla komunikace s Justmighty efektivní a transparentní. Poskytli nám jasným pohled na postup práce a vždy reagovali pružně na případné změny či úpravy.
Petra Rus, MArketing auklan