Opravdový vztah

Vybudovali jsme opravdový vztah

  • Branding
  • Webdesign
Opravdový vztah
Výzva

Když za námi přišel Honza a jeho tým, chtěl pro značku Opravdový vztah původně jen sesterský web. Poté, co viděl design Opravdového koučování, rozhodl se s námi na cestě plné výzev zůstat. Nakonec ze spolupráce vzešly weby dva, s dohromady víc než 30 unikátními stranami, nejvíc, co jsme kdy v Justmighty dělali. K tomu copy ostré jako břitva a chytře pojatý design naší Verči. A jízda ještě nekončí.

Terapie barvami

V psychologii hrají barvy hrozně důležitou roli. Značka, pro kterou je lidská duše hlavní pracovní náplní? Tak to jsme si museli dát extra záležet. Rozhodli jsme se pro pastelový, až sluneční odstín žluté. Žlutá je barva, která navozuje dojem optimismu a naděje, a to je přesně to, co klienti Opravdového vztahu potřebují nejvíc.

Brandové barvy
Brandbook
Typografie
OPR_moodboard
OPR_ikonky
WEB – OBSAHOVÁ ČÁST

Hlavně citlivě

Když jsme se pustili do většího a záběrem náročnějšího webu Opravdový vztah, bylo nám jasné, že musíme našlapovat fakt opatrně. Specifická byla už cílová skupina, které jsme museli uzpůsobit design, rozložení webu i copy. Web Opravdového vztahu totiž dosud navštěvovaly častěji ženy.

Zároveň by ale neměl odradit ani mužské klienty. Odrazilo se to v pastelových barevných tónech, jemnějším designu i jazyku, do kterého jsme se snažili promítnout co nejvíc empatie.

Moc dobře jsme si uvědomovali, že klienti, kteří na web přicházejí, mají často složité šrámy na duši a usilovali jsme tak o to,
aby se už na webu, ještě dřív, než se potkají
s prvním terapeutem či koučkou, cítili pochopení.

Landing page
E-SHOP

Custom made
e-shop?

Že už se to dnes nedělá? Tak v Opravdovém vztahu by s vámi nesouhlasili. Takto komplexní e-shop byl skutečně potřeba, protože primární cíl klienta nebyl vydělat vysokoobrátkově co nejvíc peněz, ale především nasměrovat správnou cestou a doplnit mu věci, které se naučil při koučingu nebo terapii.

OPR_jednotlive stranky webu
OPR_dalsi stranky webu
OPR_web_optimalizace telefon
Barevnost

Honza a jeho kolegyně a kolegové si rádi s klienty tykají. Je v tom jistá míra intimity potřebná
pro úspěšnou terapii či koučing. Proto jsme
i my zvolili velmi přímý jazyk, ve kterém se odráží vzájemná blízkost, ale zároveň není příliš drzý
a hlavně neuráží ani neútočí.

A protože má web sloužit i k tomu, aby klientům prodával (ať už hlavní služby, nebo doprovodné materiály či knihy), doplnili jsme web o pečlivě umístěná CTA, která k návštěvníkům mluví
v 1. osobě, navozují tak akci, kterou si dokážou klienti představit mnohem víc osobně.

OPR_merch_mikina
OPR_placky_merch
OPR_merch_sešit
OPR_desky
OPR_denicek
OPR_sesitz
OPR_merch_plechacek

Celý vizuál je postavený na tvářích lidí, kteří
v Opravdovém vztahu působí. Je to záměrně, protože koučing i terapie jsou založené hlavně
na důvěře. Fotografie se pečlivě vybíraly,

aby na nich lidé působili empaticky, optimisticky
a zároveň přirozeně. Fotografovi Michalu Burdovi z www.bbproductions.cz se tyto emoce podařilo zachytit opravdu
na jedničku.

OPR_lifestyle focení
OPR_lifestyle focení
co na to klient

Spolupráce s Justmighty se od samého začátku nesla na pohodové vlně. Co považuji za nejdůležitější je fakt, že práce na značce, kterou nám dodali, byla originální, funkční a nadčasová. Žádné šablonovité řešení, ale poctivé navnímání značky a tvorba webdesignu, který ji podtrhne a dokáže předat zákazníkům. Rozhodně doporučuji.

Jan Markel, jednatel