COSMONDE
Voňavá spolupráce s předním českým výrobcem kosmetiky
- Komunikační manuál
- Webdesign
- Webcopy
- Video a fotky
- Design tiskovin
Naše spolupráce s Cosmonde začala s jasným cílem – připravit jejich prezentaci na červnový prestižní veletrh Cosmetic Business v Mnichově. Klient požadoval upravit web a všechny online i offline prezentační materiály tak, aby zaujal jak domácí, tak mezinárodní publikum v početné konkurenci. Součástí prezentace mělo být i nové firemní video.
Na veletrh
do Německa jako
Cosmonde 2.0
Spolupráci jsme zahájili workshopem v Brně na Lesné, kde jsme zjistili potřebné informace pro tvorbu výstupů. Cosmonde už 60 let nabízí
vývoj receptur na míru, výrobu kosmetických produktů a jejich plnění. Stojí například za slavným Make-upem Cover, který se v 60. letech 20. století používal ve filmovém průmyslu, tehdy pod značkou Dermacol. A vyrábí se dodnes.
Měli jsme možnost nahlédnout, jak to v laboratoři i ve výrobě funguje, což nám vždy pomáhá lépe pochopit všechny souvislosti a pro video byla prohlídka stěžejní.
Strategické
základy – hlavní ingredience kvalitní receptury
V první fázi jsme vytvořili komunikační manuál, který slouží jako základ pro veškeré klientovy marketingové a komunikační aktivity. Zahrnuje
základní strategické pilíře, udává tonalitu značky, obsahuje doporučení a konkrétní tipy pro komunikaci na různých kanálech.
Pro nás byl dokument odrazovým můstkem při psaní webcopy. Hrajeme si se slovy kolem míchání formulací na míru, ale zachováváme formální tonalitu pro potřeby konzervativního trhu.
Texty na web jsme navrhli zcela nové tak, aby lépe reflektovaly hodnoty a služby klienta.
Do vizuální identity
jsme přimíchali
trendy a eleganci
Aby web působil moderně a čistě, osvěžili jsme původní vizuální identitu Cosmonde.
Vytvořili jsme na míru nové ikony.
Vyměnili písmo – zvolili jsme font Cosmetic, který nejen svým názvem k identitě skvěle pasuje.
Zachovali jsme stávající barevnou paletu a doplnili ji gradientem. Ten dává webu patřičnou jemnost a evokuje míchání hmot.
Důležitou částí projektu, na které jsme spolupracovali s video produkcí Overhere, byla tvorba prezentačního videa a produktových fotografií. Cílem bylo vytvořit video, ze kterého se nám podaří použít krátké bumpery k některým službám, abychom dodali webu na dynamice. Obsahem videa je detailní proces výroby kosmetiky. Od vývoje formulace, přes míchání
produktu, až po finální balení. Během natáčení vznikly i nové fotografie na web. Pomohly nám dotvořit jednotný a autentický dojem. Využili jsme také umělou inteligenci, díky které jsme vygenerovali pár obrázků a doplnili tak ty originální. Poznáte, které 6 obrázky na webu generovala AI?
Offline
aplikace – obal
naší spolupráce
Cílem bylo vytvořit konzistentní a poutavý vizuální styl, který zaujme návštěvníky webu, ale i veletrhu. Kromě online prezentace jsme se postarali také o návrh designu samotného výstavního stánku ve 3D. Koncipovali jsme jej do barevnosti brandu už s novými prvky gradientu, ikon i typografie. Stejně tak propagační brožury a doprovodné roll-upy.
Třešničkou naší spolupráce byly etikety na produktové vzorky. Jednotlivé řady jsme rozlišili barevnými gradienty a abychom se odlišili od konkurence, zvolili jsme po diskusi vizuál
s čistou a vkusnou typografií s citem pro detail v kompozici a ikonách. Vytvořili jsme custom 3D vizualizace 9 etiket a po velké spokojenosti klienta se spolupráce rozšířila o dalších 17.
Namíchali jsme
řešení na míru
Za 3 měsíce spolupráce se nám podařilo osvěžit a sjednotit celkovou prezentaci Cosmonde. Na veletrhu už díky nám reprezentovali své služby jako moderní a inovativní společnost, která vyniká mezi konkurencí na mezinárodním trhu.
Líbí se vám naše práce pro Cosmonde? Dejte nám vědět!