PKV

Branding, který
srší energií

  • Strategie
  • Branding
  • Tiskoviny
PKV
Kontext

PKV je jediný partner pro energetickou strategii, kterého váš byznys potřebuje. A taky rychle rostoucí značka, 
se kterou jsme se potkali ve chvíli, kdy jí stávající identita nestačila. Navázali jsme na strategii od House of Řezáč, osvěžili vizuál a rozšířili množství jeho elementů.

výzva

Na začátku bylo logo

Při práci s vizuálem jsme dostali volnou ruku. Prvky stávající identity jsme po jednom osekávali, až jsme zůstali u loga. Neviděli jsme důvod 
ho měnit. Naopak – vše jsme kolem něj postavili. Vychází z něj i jednoduchý symbol protínající lightboxy, katalogy nebo interní materiály.

Mladé písmo

V zákazníkových kancelářích nenajdete nikoho nad 40. Jsou hladoví, výkonní a draví. Takové atributy si zaslouží odvážný font. Gopher je atypický tloušťkou horizontálně vedených linek, které jsou silnější než strany písmen.

Prostě se toho nebojí o nic víc než PKV byznysu 
v náročném odvětví energetiky.

Balancujeme 
na barevné hraně

Zákazník potřeboval kvůli růstu společnosti širší možnosti komunikace.

Přistoupili jsme proto k rozšíření barevné palety. Různorodost je ovšem v designu věc ošemetná.

Při definici nových barev jsme si museli dát dobrý pozor, aby to za všech okolností bylo stále PKV. Nakonec všechny barvy fungují jak jednotlivě, tak společně.

Účelem ale bylo především odlišit interní a externí komunikaci. Červenou a žlutou zákazník používá směrem dovnitř či v kontextu HR. Navenek vystupuje hlavně s opatrnější modrou a fialovou.

A jak jsme našli ty správné barvy? Pomohli jsme si nejdůležitějšími hodnotami brandu. Každé jsme přiřadili jednu, která ji symbolizuje.

Návody

Rozsáhlejší brand manuál jsme snad nedělali

Protože v PKV byli skutečně odhodlaní identitu všude promítnout, chtěli od nás poctivé podklady k další práci.

Brand manuál proto obsahuje i instrukce 
ke tvorbě ikon a variabilní práci s elementem vycházejícím z loga nebo přehled call-to-action tlačítek. Nezapomíná ani na práci s fotkami 
či layout různých materiálů.

aplikace & web

Všude, 
jen ne v šuplíku

Na obsáhlý brand manuál jsme navázali social media kitem, který počítá snad s každým scénářem. A nic jsme nenechali náhodě ani 
v offline komunikaci. PKV ponožky? Proč ne!

Tento rebranding se promítl opravdu všude. Samozřejmě i na hlavní výkladní skříni jakéhokoli byznysu naší doby – na webu. Otevřete stránky a máte před sebou rozpoznatelnou, silnou a sebevědomou značku.