SOLPAP
Solpap
v novém obalu
- Branding
- Webdesign
- Strategie
Úspěšná kampaň na oboustranný potisk krabic přerostla v tvorbu nové vizuální identity. Nové logo, barevnost i webdesign odráží zkušenosti a cestu firmy Solpap, která se zabývá výrobou a potiskem papírových krabic. V casece vás provedeme vizuální proměnou, kde se setkává minulost s budoucností a začíná tak nová kapitola celého příběhu značky Solpap.
Dlouhodobá spolupráce nese ovoce
Se Solpapem začala naše spolupráce už v roce 2022, kdy jsme společně vypustili do světa úspěšnou kampaň na oboustranný potisk. Během práce na kampaňových vizuálech jsme všichni vnímali potřebu osvěžit původní brand a obalit
Solpap do nového. A tak se také stalo. Když byste ke konci roku 2023 navštívili tehdejší kartonážní závod v Solnici, všimli byste si proměny vizuálu na první pohled. Solpap jde totiž do nových výzev vždy naplno, a proto uvidíte nové logo přímo na fasádě nebo na firemních autech. Kdo má Třebechovice pod Orbenem daleko, může nový vizuál zkontrolovat online a projít si nový web.
Díky dlouhodobé spolupráci se na projektu všem pracovalo výborně. Značku dobře známe a víme, kdo za ní stojí. To nám pomáhá lépe chápat přání a potřeby klienta a do tvorby výstupů se naplno vžít.
Cesta k novému vizuálu
Po workshopu s klientem jsme se vydali hledat tu správnou cestu. Objevili jsme dva směry. První inspirovaný tvary, inovacemi a technologiemi, ve studených tónech barev světle modré a zelené. Druhý reflektující cestu, linku, flexibilitu, materiál a pružnost. Laděný do barev kartonové béžové doplněné o světle zelenou. Kterým směrem byste se vydali?
Obalení zkušenostmi, otevření inovacím
Vzhledem k atributům značky, jako jsou zkušenosti, environmentální uvědomělost, nebo flexibilita jsme se se Solpapem shodli a zvolili druhý směr. Barvy jsou bližší přírodě a logo tvarem připomíná cestu, po které Solpap kráčí a sbírá zkušenosti už od roku 1938.
Rozbalili jsme to v offlinu i onlinu
Moderní, ale s ohledem na přírodu a přírodní materiály, se kterými firma pracuje. Takový jsme chtěli, aby byl nový brand. Díky tomu je teď pro Solpap snadné novou vizuální identitu propsat do každodenního používání. Barevné kombinace a příjemné tvary budou s vlnitou lepenkou vždycky vypadat dobře.
Komplet balení, včetně nového webu
Na workshopu jsme společně rozpracovali wireframy a upravili celkovou strukturu původních webových stránek, abychom dali základy novému webu. Novou vizuální identitu a brandovou linku jsme propsali do webdesignu. Rozhýbali jsme prvek linky, jako cestu Solpapu. Na základě komunikační strategie vzniklo hravé webcopy, které dává celému webu šťávu.