SOLPAP

Solpap
v novém obalu

  • Branding
  • Webdesign
  • Strategie
SOLPAP
solpap v novém obalu

Úspěšná kampaň na oboustranný potisk krabic přerostla v tvorbu nové vizuální identity. Nové logo, barevnost i webdesign odráží zkušenosti a cestu firmy Solpap, která se zabývá výrobou a potiskem papírových krabic. V casece vás provedeme vizuální proměnou, kde se setkává minulost s budoucností a začíná tak nová kapitola celého příběhu značky Solpap.

SOL_picture_1
začátek spolupráce

Dlouhodobá spolupráce nese ovoce

Se Solpapem začala naše spolupráce už v roce 2022, kdy jsme společně vypustili do světa úspěšnou kampaň na oboustranný potisk. Během práce na kampaňových vizuálech jsme všichni vnímali potřebu osvěžit původní brand a obalit

Solpap do nového. A tak se také stalo. Když byste ke konci roku 2023 navštívili tehdejší kartonážní závod v Solnici, všimli byste si proměny vizuálu na první pohled. Solpap jde totiž do nových výzev vždy naplno, a proto uvidíte nové logo přímo na fasádě nebo na firemních autech. Kdo má Třebechovice pod Orbenem daleko, může nový vizuál zkontrolovat online a projít si nový web.

Díky dlouhodobé spolupráci se na projektu všem pracovalo výborně. Značku dobře známe a víme, kdo za ní stojí. To nám pomáhá lépe chápat přání a potřeby klienta a do tvorby výstupů se naplno vžít.

vizuální identita

Cesta k novému vizuálu

Po workshopu s klientem jsme se vydali hledat tu správnou cestu. Objevili jsme dva směry. První inspirovaný tvary, inovacemi a technologiemi, ve studených tónech barev světle modré a zelené. Druhý reflektující cestu, linku, flexibilitu, materiál a pružnost. Laděný do barev kartonové béžové doplněné o světle zelenou. Kterým směrem byste se vydali?

Obalení zkušenostmi, otevření inovacím

Vzhledem k atributům značky, jako jsou zkušenosti, environmentální uvědomělost, nebo flexibilita jsme se se Solpapem shodli a zvolili druhý směr. Barvy jsou bližší přírodě a logo tvarem připomíná cestu, po které Solpap kráčí a sbírá zkušenosti už od roku 1938.

Rozbalili jsme to 
v offlinu i onlinu

Moderní, ale s ohledem na přírodu a přírodní materiály, se kterými firma pracuje. Takový jsme chtěli, aby byl nový brand. Díky tomu je teď pro Solpap snadné novou vizuální identitu propsat do každodenního používání. Barevné kombinace a příjemné tvary budou s vlnitou lepenkou vždycky vypadat dobře.

SOL_picture_8
SOL_picture_9
SOL_picture_11
SOL_picture_12
SOL_picture_13
SOL_picture_14
SOL_picture_15

Komplet balení, včetně nového webu

Na workshopu jsme společně rozpracovali wireframy a upravili celkovou strukturu původních webových stránek, abychom dali základy novému webu. Novou vizuální identitu a brandovou linku jsme propsali do webdesignu. Rozhýbali jsme prvek linky, jako cestu Solpapu.
Na základě komunikační strategie vzniklo hravé webcopy, které dává celému webu šťávu.

SOL_picture_16
SOL_picture_17
SOL_picture_18
SOL_picture_19
SOL_Web
SOL-web2