Landmark

SKUTEČNĚ
VÝZNAČNÉ MÍSTO

  • Webdesign
  • Webcopy
Landmark
o projektu

Tento web by nikdo z mimo brněnských snad ani dělat nemohl. Navrhli jsme výkladní skříň projektu, který má ambice stát se výkladní skříní města.

Landmark_Garden
o místě

Trikaya je developer, který se právě pouští do projektu, který zaznamená snad každý Brňák. Pokračuje tak ve své dlouholeté práci na moderní tváři města. Nároží Milady Horákové a Koliště je prázdné tak dlouho, že to kolemjdoucí i kolemjedoucí považují za přirozený stav věci.

Proluka v této lokalitě je přitom docela zjevení. Parcely pár minut do centra města nebo do největšího parku většinou dlouho prázdné nezůstanou. Přesto to téhle vydrželo osm dekád – od zničení původní budovy bombou při jednom z náletů Spojenců.

LND _logo
Preview
Landmark_Building
Moodboard
čest architektům

Před autory nové budovy stála výzva

Dostat plnohodnotnou odpověď na potřeby dnešního byznys světa mezi domy, které byly svědky celé pohnuté historie 20. stol.

Šli na to cestou obloukové uliční linky, kterou navázali svůj návrh – budovu Landmark – na původní zástavbu. Ač jsme měli k dispozici jen omezené množství vizualizací, věděli jsme, že potřebujeme navrhnout web, který přednosti projektu neupozadí a nezastíní. Který je podtrhne. Vsadili jsme proto na minimalistický vizuál, který drží návštěvníka u toho podstatného. Kromě obrazů budovy dává vyniknout jednoduchým silným sdělením zprostředkovaným výraznými bloky textu.

Icons
o krůček dál

Cestu k webu
jsme měli proklestěnou

K zadání jsme dostali již navrženou vizuální identitu pro LANDMARK a jako podklady k textům již existující landing page. Potřebovali jsme ale jít naproti očekáváním klienta. A ten si nás nenajal jen kvůli

překlopení existující identity v sekce internetové prezentace. Čekal víc.

Před každým webovým projektem absolvujeme s klientem workshop, který se rozsahem téměř neliší od workshopů pro projekty s mnohem širším rozsahem. Nehleděli jsme tedy na to, že pro developera Trikaya netvoříme marketingovou strategii, nehledáme projev identity značky v designu, ani neplánujeme obsah na následující měsíce. Stejně jsme museli do hloubky poznat motivaci klienta, hodnoty, které projekt LANDMARK odráží, cílové skupiny a spoustu dalšího. Jen tak jsme se v dalších fázích spolupráce mohli trefit do černého.

Landmark_strany
výsledek

U webu jsme usilovali o vzdušný dojem

O stejný dojem, jaký očekáváme od kanceláří green business hubu LANDMARK. Již definovanou barevnost jsme prohloubili do lehce kontrastnějších odstínů, zatímco jsme se držili pastelových barev, které neruší. Lehkost průchodu uživatele stránkami jsme nakonec podpořili motion efekty. 

A teď už se jen těšíme, až budovu, kterou známe tak dobře z vizualizací, uvidíme na vlastní oči.

Landmark_garden_evening