We Paint New York
Vymalovali jsme
New York
- Branding
- Webdesign
- Copywriting
- Fotografie
Celso Silva je nadšenec do výtvarného umění a náš první zaoceánský zákazník. New York nikdy nespí a Celso probouzí i domovy jeho obyvatel. Pomáhá si k tomu kouzly. Kouzly s barvami a tapetami. Na nás bylo přenést jeho magii i do online prezentace.
Celso se rozhodl cílit na náročnější zákazníky
Na ty, kteří ocení úroveň jeho práce. Podívali jsme se proto na svět očima vyšší třídy Neyworčanů. A byl to fajn pohled.
Nový web We Paint New York a nová identita odráží posun v cílové skupině. Hovoříme přímo k zákazníkovi a používáme emočně zabarvená slova. Perfection. Passion. Pride. Logo prošlo faceliftem. Je subtilnější, decentnější a velmi dobře čitelné.
Nástup AI nazastavíme.
Tak se s ní pojďme kamarádit.
“Nakresli mi flatlay z horního pohledu, který obsahuje dražší materiály. Neboj, já to pak ještě upravím. Použij V4 algoritmus…prosím. :)”
Při tvorbě moodboardů nám pomohla i Midjourney. V první fázi projektu jsme Celsovi předvedli tři cesty k vysněnému vizuálu. On pak určil, kterou se vydáme. Výsledkem je luxusní, delikátní a čistý design, který se odráží v barevné paletě, v typografii či ve fotkách.
Stěny, co nikdy nespí
Abychom podtrhli Celsova kouzla, taky jsme trochu kouzlili. Konkrétně s úpravou fotek. Chtěli jsme, aby odrážely úroveň odvedené práce. Aby život, který Celsovi malíři vdechli stěnám pomocí svých štětců a sprejů, dýchl i na návštěvníky webu.
Bez výběru těch správných odstínů v designu daleko nedojdete
Celso si přál barevný minimalismus. Velkým
plochám na webu proto dominuje neutrální bílá
spolu se slonovinovou, která evokuje teplý pocit z útulného interiéru. Z interiéru, kde chcete být doma.
Další barvy jsme do designu stránek dostali pomocí rozcestníku článků a fotek. Terakotu připomínající pálenou hlínu, decentní zlatou nesoucí prvek luxusu a intenzivní zelenou, které říkáme Emerald.
Pohlídali jsme si, aby byl web design responzivní
Nezáleží, jestli Newyorčan otevře stránky na velkém monitoru u pracovního stolu, nebo po cestě domů, kdy má čas přemýšlet nad vysněným bydlením. Web je optimalizovaný pro všechna jeho zařízení.
Jak pracovat
s novou identitou
Zákazníka jsme nenechali napospas zapeklitostem vizuálního stylu. Součástí výstupu byl i grafický manuál v základním rozsahu. Celso díky němu bude vědět, jak s prvky identity značky nakládat.
It was all about
the perfect match
Namíchat správnou barvu je umění. Zkombinovat vkusně barvy taktéž. A namíchat tým, který se pustí do rebrandingu a tvorby nového webu, taky nemusí být jednoduché. Ne vždy je to pouze o schopnostech. Sednout si musí i lidé. To se nám s Celsem určitě povedlo.
The folks at Justmighty were just mighty helpful! Being able to have an in person meeting in their office in Brno was important and a fabulous experience. It showed they care about my website, no matter how big it is. They take on their project as if it were their own – with passion and professionalism.
Celso Silva (CEO)