JACK WEST
JAK NEZASTÍNIT KVALITU
- Rebranding & print
- Komunikační strategie
- Webdesign
- Webcopy
Posunout vizuální i slovní komunikaci výrobce stínící techniky tak, aby nezaostávala za vysokou kvalitou výrobků, a připravit jí tak půdu pro další růst a expanzi do zahraničí.
Jistota, že nasloucháme
To je esence značky. Vydestilovali jsme ji ze všeho, co nám o sobě klient řekl na workshopu – díky tomu, že jsme sami naslouchali. Základní strategie značky byla prvním výstupem naší práce – je souborem klíčových sdělení, která dělají z JACK WEST to, kým je.
Podle strategie je třeba konzistentně nejen komunikovat, ale i chovat se. Je to kompas,
pomocí kterého najdeme cestu, která nás odlišuje od konkurence.
Spolu s komunikačním manuálem tvoří noty pro zaměstnance starající se o marketing i pro kohokoliv jiného z firmy. Po přečtení budou znát kurz, od kterého by se nikdy neměli odchýlit – výroba a inovace produktů, které se jednoduše instalují a dlouho vydrží – a komunikovat za značku stanoveným způsobem.
Mise rebranding
Co rebranding, to unikátní zadání. A úkol, ke kterému nelze přistoupit bez toho, aniž bychom zvážili podstatu značky, její cíle či to, jak vystupuje konkurence.
Klient dal zelenou naší kreativitě, takže jsme mohli pracovat s velkou volností. Přece jen ale vyslovil
specifické přání. Zachovat motiv slunce z původního loga a najít mu místo v moderním a nadčasovém designu.
V logu jsme prozkoumali několik cest. Každá rozvíjí motiv slunce i žaluzií jako typickou stínící technikou. Vítězná varianta k tomu pracuje s písmenem W. Dynamikou provedení asociuje novost, růst a tvarem stvrzení kvality.
Jiní, proto rozpoznatelní
Odkaz na JACK WEST doby minulé najdeme i v barvách. Dál pracujeme s oranžovou, i když jsme ji posunuli do jiného odstínu. Dominantní prvek celé vizuální identity je ale ocelová – primární barva, kterou nemáme strach použít na velkých plochách napříč aplikacemi – a dodat jim tak dotek luxusu, který konkurenčním značkám chybí.
Ukazujeme
značku světu
V našem žargonu je vše, co pošleme do veřejného prostoru, aplikací. Aplikujeme principy práce, které jsme definovali v interních dokumentech.
Nejrozsáhlejší z aplikací je typicky web. Jeho design je otiskem vizuální identity. Skvěle jej doplňují fotografie, které vznikly podle zadání designérky, která věděla, jak výrazný efekt bude mít, když se budou držet jistých barevných tónů. Struktura a texty pak vychází ze strategických poznatků. Napsat webcopy, když máte k dispozici strategii, je o tolik jednodušší!
Offline rej
Výrobce stínící techniky potřebuje mít k dispozici spoustu materiálů, jako jsou vzorníky látek či žaluzií a katalogové listy. Vše je nutné sjednotit – od vizitek až po polepy aut. Vznikl široký seznam offline materiálů různé povahy a často v neotřelých formátech, demonstrující funkčnost, aplikovatelnost identity.