PAPÍRNY BRNO
SEŠITY, KTERÉ MĚNÍ ÚHEL POHLEDU
- Workshop
- Vhled do situace
- Hlavní myšlenka
- Vizuál kampaně
- Příprava kampaně
- Realizace kampaně
Společnost Papírny Brno rozvíjí a posouvá obor papírenství. Dokonce sama stojí za číselným systémem pro označování školních sešitů. Standard, který znají učitelé i rodiče při jejich koupi. A tady začal úkol pro nás. Potřebujeme v myslích našich zákazníků spojit známé a používané sešity se značkou Papírny Brno. A jak se nám to povedlo?
Dali jsme hlavy
dohromady
Pro úspěšnou tvorbu kampaně je vždy potřeba klienta navnímat a pochopit fungování daného businessu. Jak je u nás zvykem, vrhli jsme se do toho a uspořádali s klientem workshop.
Ten proběhl přímo u klienta. Během několika intenzivních, ale velmi přínosných hodin jsme společně definovali 3 základní cílové skupiny, stanovili marketingové i obchodní cíle a určili tonalitu kampaně.
O získaná data jsme se mohli opřít při tvorbě kreativního konceptu, který zahrnoval vhled do situace, hlavní myšlenku a obsahový plán pro celou dobu trvání spolupráce.
Záleží na úhlu
pohledu…
Často to vypadá, že si děti čmárají do sešitu nějaké blbosti. Kdyby se raději naučily pořádně psát. Že si žáci dopisují o nesmyslech a jsou myšlenkami někde jinde.
Že studenti nedávají pozor a usínají v hodinách, místo toho, aby si psali poznámky a zapamatovali si přednášku.
Záleží však na úhlu pohledu… Zkus ten svůj změnit!
Na to jsme navázali hlavní myšlenkou kampaně, která otevírá nové možnosti.
Každá genialita nebo dílo vzniká nejprve v našich myslích a na papíře – v sešitě!
A my to vidíme. Papírny Brno jsou toho svědkem dokonce už 70 let.
Je čas dostat se k lidem blíž. Přicházíme
s myšlenkou, která plní jejich sny, motivuje
a zapojuje je do akce.
Fandíme mladým generacím a rozvíjíme jejich potenciál. V každé čmáranici se skrývá mistrovské dílo, v jednoduchém příkladě složitý vzorec.
V průběhu kampaně se opíráme o slogan
a hrajeme si s využitím jeho plného potenciálu.
,,S našimi sešity lepší seš i ty!”
Jsi lepší žák
Jsi lepší student
Jsi lepší rodič
Potenciál v každém z nás
V kampani jsme zapojili myšlenku dvou úhlů pohledů. Tím vyjadřujeme potenciál nebo zlepšení každého z nás v průběhu času.
Na vizuálech znázorňujeme čmáranici, ve které při změně úhlu pohledu uvidíte umělecké dílo nebo základ pro architektonickou stavbu.
Využili jsme čtyř základních druhů sešitů a jejich barevného označení. Modrá pro čistý list, zelená pro čtverečky, červená značí linky a žlutá tečky.
Barev jsme se drželi i při tvorbě designu a využívali jsme je u příspěvků.
Hravost textu jsme podtrhli zpracováním zvolání ,,i ty!” za okrajem sešitu. Podařilo se nám tak oslovit každého, kdo se s kampaní střetl.
Poukázání na každého z nás ,,i ty!” je výrazným
a osobitým prvkem, se kterým se každý ztotožní
a ví, že mluvíme právě k němu.
Ze čmáranice umělecké dílo
Bez čeho by se celá kampaň neobešla jsou fotografie, videa a samotná tvorba uměleckých děl. Drželi jsme se obsahového plánu a ve spolupráci s místními profíky jsme vytvořili spoustu materiálů.
Ty se nám hodily při tvorbě příspěvků na sociální sítě a zajistily hezkou a jednotnou vizuální linku celé kampaně. Oslovili jsme architekty, umělce i hudebníky a zpracovali myšlenku kam jinam než na papír. Vznikly portréty, črty i sonáty, které jsme ukázali dětem a nechali je překreslit do sešitů podle jejich představ.
Spolupráci jsme si všichni užívali a sami jsme prožívali emoce, které měla kampaň vyvolat. Vzniklá díla se nám podařilo zapracovat do krátkých videí a fotografií.
Popsali jsme
všechny stránky
Tedy alespoň co se sociálních sítí týče. S vizuály kampaně jsme nešetřili a rozjeli jsme komunikaci na Instagramu a Facebooku.
Připravili jsme obsahový plán, do kterého jsme zařadili různé formáty příspěvků. Od statických postů a stories přes carousely až po krátká videa.
Celá kampaň se opírala o myšlenku být lepší a toho jsme se drželi i v samotných postech. Přinášeli jsme tipy a zábavu, ale také jsme vyvolali emoce ve formě videí.
Ta zachycovala 3 situace, kdy v dětech vidí malého génia některý z rodičů nebo paní učitelka. Cílem bylo povzbudit dětskou kreativitu a vidět v nich jen to nejlepší. Prostřednictvím videí jsme se dostali také na Tik Tok a Youtube a oslovili tím další cílové skupiny.
Využívali jsme unikátní hashtagy #lepsisesity #papirnybrno a obsah podpořili propagací pro požadovaný dosah příspěvků.