BHAR
To je to kouzlo,
co my dokážeme.
- Naming
- Strategie
- Branding
- Typografie
- Webové stánky
- Tiskoviny
- Interiérový design

Nečekané chutě, nečekaný brand. Mezi agenturou a klientem musí fungovat chemie, podobně jako mezi barem a jeho návštěvníky. Nejsme troškaři. V případě Bharu můžeme mluvit rovnou o alchymii. To je to kouzlo, co my dokážeme.

Runy, mléko
& akrylovky
Brand je unikátní v tom, že jsme pro něj vytvořili vlastní typografii vycházející z dávných run. Kromě toho jsme barvy tentokrát neladili digitálně, ale ušpinili si ruce akrylovkami. Ty jsme naředili vodou a aplikovali je injekční stříkačkou do misky s mlékem, olejem a Jarem na nádobí. Vznikaly tak nečekané obrazce připomínající molekulární drinky, které jsme zachycovali makroobjektivem.
Než jsme se ale do tvorby brandu pustili, na základě intenzivního workshopu s klientem jsme stanovili vize, mise, hodnoty a atributy značky. Pokračovali jsme analýzou cílových skupin, definicí person, marketingového archetypu a tónu komunikace. To všechno tvořilo kvalitní strategický základ, na kterém jsme začali novou značku stavět.
Curacao Blue i Grenadine Pink.
Jako základní barvy, které vznikly mícháním akrylovek s dalšími ingrediencemi, jsme zvolili žlutou, růžovou, fialovou a modrou. Pojmenovali jsme je podle typických ingrediencí oblíbených drinků – Lemon Yellow, Grenadine Pink, Blueberry Purple a Curacao Blue. Z jejich pododstínů vychází doplňkové barvy.

Od kouzel k vlastní typografii Bharu.
Pro Bhar jsme vytvořili vlastní typografii, což není běžná praxe. Námi navržený font s příznačným jménem Bhar, připomíná runové písmo. Není to náhoda. Nepřímo odkazuje na svět fantazie a kouzel. Používáme jej v logu, v claimech a headlinech. Další písmo Azo Sans je dobře čitelné a používáme jej v běžném textu. Naučte se s náma celou bharovou abecedu:

Branding: alchymistická laboratoř!
Značku jsme postavili na pestré barevnosti a vlastní typografii. Klient si přál, aby Bhar připomínal alchymistickou laboratoř a aby ladil k molekulárním drinkům podávaným ve zkumavkách a nejrůznějších baňkách. Vizuální styl jsme propsali opravdu všude – třeba i na toalety.
V rámci brandingu jsme navrhli spoustu aplikací – koktejlové menu v netradičním formátu šestiúhelníku, podtácky, ubrousky, barmanské zástěry, merch v podobě triček nebo aplikace do exteriéru jako jsou polepy výloh nebo billboardy.









Ten bháječný Bhar je bhomba!
Název Bhar je minimalistický, jednoznačný a zároveň zapamatovatelný. Bharová řeč přirozeně pronikla i do komunikace: „Nejdu na drink do baru, ale do Bharu.“ Nové výrazy upozorňují na neobvyklé použití „BH“ v názvu – jeden takový jsme propsali i do taglinu. Nejbharevnější Bhar. Mezi další typické výrazy patří bhoží, bháječný nebo třeba zvolání: „To je bhomba“.


Bharový web
Vytvořili jsme i prezentační web. Jeho součástí je kromě představení konceptu Bharu, drinků a fotogalerie i kvíz se 30 otázkami, kde se můžete otestovat, jak velkým znalcem alkoholu jste.
