Úvodní workshop
Hned v úvodu se s vámi osobně poznáme. Vzájemně se sladíme a zjistíme, kdo jste vy, vaši zákazníci a konkurenti, jak vypadá celý trh a jak s tím můžeme pracovat. Naši budoucí spolupráci to hodně usnadní.
Při tvorbě kampaně vycházíme ze strategie značky a klientského briefu. Hledáme insight, který formulujeme do hlavní myšlenky. Ideu promítneme v copy, klíčovém vizuálu, videospotu a veškerých aktivitách.
Hned v úvodu se s vámi osobně poznáme. Vzájemně se sladíme a zjistíme, kdo jste vy, vaši zákazníci a konkurenti, jak vypadá celý trh a jak s tím můžeme pracovat. Naši budoucí spolupráci to hodně usnadní.
Pracujeme s informacemi z workshopu. Pouštíme se do průzkumů, analýz a brainstormujeme. Hledáme hluboký a zároveň jednoduchý customer insight, tedy porozumění problematiky z pohledu zákazníka. Na něm stavíme kreativní koncept.
Insight zformulujeme do ideje. Tu promítneme v claimu a ztvárníme ji formou klíčového vizuálu. Navrhujeme veškeré aktivity a kanály, časový plán a rozvržení budgetu. O výstupu společně diskutujeme, ladíme jej, až poté kampaň spouštíme.
Každou aktivitou vytváříte image své značky. Dílčím příspěvkem na sociálních sítích a marketingovou kampaní o to víc.
Dobře vybudovanou kampaní, která komunikuje, v čem jste pro své zákazníky jedineční, můžete své produkty a služby dostat do celého světa.
Díky dobře provedené marketingové kampani se dostanete do povědomí vašich zákazníků. Když se jim budete ve správný okamžik připomínat, v jejich myslích zůstanete.
Určíme vhodný komunikační mix, tedy ideální soubor médií a prvků, kterými budete s vašimi potenciálními a stávajícími zákazníky v rámci kampaně komunikovat.
Jak vypadá reklamní kampaň v podání Justmighty?
Každou kampaní, která spatří světlo světa, utváříme v myslích zákazníků nesmazatelnou stopu. Proto při její tvorbě ze všeho nejdřív hledáme silný koncept, na kterém dál stavíme.
Abychom přinesli výsledky, potřebujeme jasný směr. Proto si společně stanovíme cíle kampaně, které budeme naplňovat. Těmi může být zvýšení prodejů, návštěvnosti webu nebo celkového povědomí o značce.
Všechny kampaňové aktivity navrhujeme a realizujeme tak, aby byly napříč kanály vzájemně propojeny. Jen tak může vzniknout ucelená kampaň, která je funkční.
Úspěšnost každé strategie a reklamní kampaně je třeba vyhodnocovat. Dosahování požadovaných KPIs (tedy Key Performance Indicators neboli výkonnostních ukazatelů) průběžně sledujeme, vyhodnocujeme a na základě výsledků kampaň upravujeme.